MAKİ İNŞAAT’IN TERCİHİ MARİNİ

TÜRK-İTALYAN ORTAK ÜRETİMİ OLAN MARİNİ ASFALT PLENTLERİ, YOL SEKTÖRÜNDE SIKLIKLA TERCİH EDİLMEYE DEVAM EDİYOR. SON OLARAK TÜRKİYE’NİN ÖNEMLİ İNŞAAT FİRMALARINDAN BİRİ OLAN MAKİ İNŞAAT, PLENT TERCİHİNİ MARİNİ’DEN YANA KULLANDI. MAKİ İNŞAAT YÖNETİM KURULU BAŞKANI MEHMET ÖZÇOŞKUN, ARADIĞI TÜM ÖZELLİKLERİN MARİNİ ASFALT PLENTLERİNDE OLDUĞUNUN ALTINI ÇİZDİ

Ürettiği plentlerle yol sektöründe en sık tercih edilen plent üreticilerinden biri olan Marini, teslimatlarını sürdürüyor. Marini, son olarak Türkiye’nin en önemli inşaat firmalarından olan Maki İnşaat’a asfalt plenti teslimatı yaptı. Maki inşaat’ın ağırlıklı olarak Karayolları Genel Müdürlüğü, Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü ve İl Özel İdarelerine taahhüt projelerini gerçekleştirdiklerini altını çizen Maki İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Özçoşkun, projelerinde kaliteye oldukça önem verdiklerini belirtti. Maki İnşaat olarak makine alımı yaparken oldukça dikkatli seçim yaptıklarını vurgulayan Özçoşkun, “Şirketlerin en büyük gideri satın almalardır. Yani şirket olarak büyümek hedef ise, makine alımı yaparken, kazanmak ve aldıgımız makinenin tam anlamıyla fiyat-performans ve verimliliğine dikkat etmemiz gerekiyor” dedi. Plent tercihinde bulunurken de bu kriterlere dikkat eden Maki İnşaat, tercihini Marini asfalt plentlerinden yana kullandı. Maki İnşaat olarak belli başlı kaliteli plent üretimi yapan firmaları incelediklerini belirten Özçoşkun, aradıkları tüm özelliklerin Marini’de olduğunun belirtti. Özçoşkun, ayrıca Marini’nin satış sürecinin başından sonuna kadar sağladığı destekten de oldukça memnun kaldıklarını vurguladı.

ASFALT PLENTİNİN TEKNİK ÖZELLİKLERİ

Kurulumunu yaptıkları ve üretime başlayan asfalt plentinin teknik özellikleri hakkında bilgi veren Özçoşkun, “Asfalt plentini kullanmaya başladık. Plentimiz 9 metre uzunluğunda 2.2 metre çapında. Sıcak silo kapasitesi 30 ton, agrega tartım kantarı 2700 kg olan plentin filler tartım kantarı 410 kg, bitüm tartım kantarı ise 225 litre. Mikser kapasitesi 3 ton olan plentin yüzde 3 neme göre saatte 240 ton/saattir” dedi.

NEDEN MARİNİ

Asfalt üretimi yapan birçok firmanın arasından neden Marini’yi seçtikleri hakkında bilgi veren Özçoşkun, “Sizinde dediğiniz gibi birçok plent üreten firma var. Maki İnşaat olarak sadece belli başln ürünlerini inceliyoruz. Bunlardan biride Marini’ydi. Şirket olarak böyle bir tesis alırken kalitesi, üretim esnasındaki enerji tüketimi, yüksek performansı, yüksek karlılığı, kolay ve anlaşılır olması, firma yetkililerine kolay ve hızlı ulaşmak aynı zamanda plentin çevre dostu olması gibi özellikler arıyorduk. Bu özelliklerin tamamını Marini’de bulduk. Ek olarak Marini’nin satış ekibinin yakın ilgisi de tercih sebeplerimiz arasında yer aldı” şeklinde ifade etti.

Maki İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Özçoşkun

SATIŞ SONRASI HİZMETLER

Kurulum esnasındaki servis hizmetinden oldukça memnun kaldıklarını belirten Mehmet Özçoşkun, “Personel profesyonel ve tecrübeli. Gayet memnun kaldık. Tesisin satın alma sürecinin başından itibaren başlayarak kurulumun tamamlanmasına kadar Marini’nin teknik servisi ve yetkilileri bizi yalnız bırakmadı. Bu bağlamda hiç bir sorun yaşamadık. Marini’nin yetkililerine de sizin aracılığınızla bir kez daha teşekkür ediyorum” dedi.

MAKİ İNŞAAT HAKKINDA

MAKİ İnşaat ağırlıklı olarak Karayolları Genel Müdürlüğü, Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü ve İl Özel İdarelerine taahhüt işleri yapıyor. Yurtiçinde yol, köprü, tünel, baraj, gölet, arazi toplulaştırma veTİGH Projelerini gerçekleştiriyor. Maki İnşaat’ın temel hedefinin projeleri, şartnamelerine uygun olarak yüksek kalitede zamanından önce tamamlamak olduğunu belirten Mehmet Özçoşkun, “Bu hedefe uygun olarak şirketimiz bünyesinde konusunda uzman personel, gerek merkez gerekse de şantiyede istihdam ediliyor” dedi. ISO kalite belgelerine sahip olan Maki İnşaat, bugüne kadar almış olduğu taahhüdünde işleri başarı ile tamamlandı. Aynı zamanda Maki İnşaat’ın gelişmeye açık, teknolojiyi yakından takip eden genç ve dinamik yapısı ile de dikkat çekiyor.

MAKİ İNŞAAT’IN YER ALDIĞI EN ÖNEMLİ PROJELER

  • Korkuteli-Elmalı Yolunun Km:0+000-48+734 Arası Toprak İşleri Sanat

  • Yapıları,Köprü İşleri Ve Bsk Üst Yapı İşleri İnşaatı İşi

  • Elmalı – Finike Yolunun Km:0+000 – 49+000 kesiminde toprak işleri, sanat yapıları ve BSK üstyapı inşaatı işleri yapım Projesi
  • Gölbaşı-Kulu Ayr- Bala – (Kırşehir-Kırıkkale) Ayr Devlet Yolu Km: 41+500 – 86+676 Arası BSK yapım Projesi
  • Mersin Anamur Alaköprü İskan Yerleşkesi 1. ve 2. Etap tarımsal araziler oluşturulması yapım işi
  • Ankara-Konya devlet yolunda Baltalin Köprülü Kavşağı Yapım Projesi
  • Balişeyh – Sulakyurt İl Yolu Km: 0+000 – 29+708 Arası Toprak çalışmaları

  • Sanat Yapıları, üstyapı işleri yapım projesi

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

scroll to top