Case greyderler, yeni joystick kollar ile kullanımı kolaylaştırıyor

Case İnşaat Ekipmanları, 836C ve 856C motorlu greyderlerine yeni joystick kolları ekledi. Elektrohidrolik kumanda kolu kontrolleri, operatörün daha rahat çalışmasına ve greyder bıçağı kontrolü de dahil olmak üzere önemli greyder işlevlerinin çalışma hassasiyetini artırıyor.

Yeni joystick’ler, operatör koltuğunun her iki yanında çoklu ayarlanabilen kolçaklara yerleştirildi. Çoklu makaralı anahtarlar ve basmalı düğmeler, çalışan hidrolik ve direksiyon fonksiyonlarını kontrol ediyor. Yeniden tasarlanmış bir yan konsol, operatörün ihtiyaçlarına göre sistem ayarlamalarına izin veren ek anahtarlar da içeriyor. Joystick Direksiyon, sol taraftaki joystick’in ön tekerlekleri döndürme, şasi mafsalını hareket ettirme ve tekerlek eğimini ayarlama dahil olmak üzere tüm direksiyon komutlarını gerçekleştirmek için kullanılmasını sağlıyor. Yeni bir RTC işlevi, bir düğmeye basarak tüm yönlendirme komutlarını orta konuma geri döndürüyor.

İşlevsel yönlendirme

Şirket, greyderi tamamen döndürmek için gereken direksiyon simidi dönüş sayısını azaltmak ve operatör yorgunluğunu en aza indirmek için Konforlu Direksiyonun etkinleştirilebileceğini söyledi. Kombine Direksiyon etkinleştirildiğinde, operatör direksiyon simidini çevirdiğinde veya joystick’i hareket ettirdiğinde ön tekerlek yönlendirmesi, çerçeve artikülasyonu ve tekerlek eğiminin birlikte çalışmasını sağlayarak dar dönüşleri basitleştiriyor. Diğer bir yeni özellik olan TwinLift, tek bir joystick’in (sağ el) her iki kaldırma silindirini bıçak bıçağı konumuna daha kolay bir şekilde doğru hareket ettirmesini sağlıyor. Bu özellik aynı zamanda daha geniş bir eğimi tesviye ederken de yardımcı oluyor. Case ayrıca operatörün makineyi bir sonraki geçiş için yeniden konumlandırmak üzere bıçak tahtasını tek bir joystick ile kaldırabileceğini söyledi.

Stage 5 standartları karşılanıyor

Tüm C-Serisi greyderler, Hi-e-SCR2 teknolojisini kullanan ve Stage V emisyonlarını karşılamak için bakım gerektirmeyen bir dizel oksidasyon katalizörü ve seçici katalitik indirgeme özelliğine sahip 6,7 L FPT altı silindirli dizel motorlarla çalışıyor. Dual Power sistemi, dördüncü vitesten altıncı vitese kadar artırılmış motor çıkışı sunuyor. 836C ve 836C AWD durumunda, motor birinci ila üçüncü viteslerde 102 kW (138 hp) geliştirir ve dördüncü ila altıncı viteste 115 kW’a (156 hp) geçiyor. 856C ve 856C AWD için motor, birinci ila üçüncü viteslerde 129 kW (173 hp) ve dördüncü ila altıncı viteslerde 142 kW (190 hp) güç üretiyor. Sağlanan güç, altı ileri/üç geri vitese sahip bir Ergopower powershift şanzıman aracılığıyla iletiliyor. Case, otomatik vites değiştirmenin operatöre greyder bıçağı ve bıçak işine konsantre olma özgürlüğü verdiğini belirtti. Durma yapmayan tork konvertörü ve %100 otomatik diferansiyel kilidi, çeşitli çalışma koşullarında maksimum çekiş sağlıyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

scroll to top