DOĞUSAN: KALİTE İSTEDİK, MARİNİ’Yİ TERCİH ETTİK

DCIM

TÜRKİYE’NİN ÖNEMLİ İNŞAAT FİRMALARINDAN OLAN DOĞUSAN İNŞAAT, PROJELERİNDE MARİNİ’NİN TT3000 ASFALT PLENTİNİ KULLANIYOR. DOĞUSAN İNŞAAT ŞANTİYE ŞEFİ ALP KURT, MARİNİ’Yİ TERCİH ETMELERİNDEKİ EN ÖNEMLİ NEDENİN KALİTE OLDUĞUNU BELİRTTİ.

Sektöre 1992 yılında atılan Doğusan İnşaat; taahhüt, ulaştırma, su yapıları, altyapı ve inşaat alanında faaliyet gösteriyor. Kuruluşundan bugüne kadar birçok önemli projeyi başarı ile tamamlayan firma, Uşak Çevre Yolu Projesi, Uşak-Sivaslı Yolu ve 14. Bölge Hududu-Kula-Uşak Ayr. Yolu projeleri başta olmak üzere daha birçok önemli projenin yapımını üstleniyor. Halihazırda yapımı devam eden projelerde kalite standartlarına önem veren Doğusan İnşaat, asfalt plent tercihini Marini’den yana kullanıyor. Marini’ye ait TT3000 modelini kullandıklarını ifade eden Doğusan şantiye şefi Alp Kurt, “Marini ile çalışmamızdaki önemli noktalar; kalitesi, müşteri memnuniyeti, satış sonrası hizmetlerinin iyi olmasıdır” dedi.

UŞAK ÇEVRE YOLU PROJESİ

Doğusan İnşaat’ın yapımına devam ettiği Uşak Çevre Yolu Projesi 29,4km uzunluğu ile bölgenin önemli ulaşım yatırımlarından biri olarak dikkat çekiyor. 2×3 BY-BSK standardında olan yol projesi; 5 adet köprülü, 3 adet hemzemin ve 3 adet farklı seviyeli kavşak olmak üzere toplamda 11 adet kavşak ve 1 adet DDY köprüsünü içeriyor. Projenin gerçekleşmesiyle trafik güvenliğinin artacağını belirten Alp Kurt, “Yapılan yeni yol ile kazaların, kazalardaki ölüm oranının azalmasını ve seyahat sürelerini kısaltarak hem zamandan hem yakıttan tasarruf sağlamayı hedeflemekteyiz” dedi.

UŞAK-SİVASLI YOLU PROJESİ

Toplam uzunluğu 56,42km olan Uşak-Sivaslı Yolu projesi 2×2 BY-BSK standardında olduğunun altını çizen Alp Kurt, “Denizli istikametinden gelen ve Uşak’a gitmek isteyen sürücüler Çivril Çevre Yolu ile Sivaslı üzerinden Uşak’a aktarılacak” dedi.

14.BÖLE HUDUDU (KULA-UŞAK) AYR. YOLU

Doğusan İnşaat’ın bir diğer önemli projesi olan 14. Bölge Hududu (Kula-Uşak) Ayr. Yolu, 19km uzunluğunda olup 2×2 BY-BSK standardında inşa edilmektedir. Bu projenin tamamlanmasıyla (Gediz–Simav) Ayr. – (Kula-Uşak) Ayr. düşük kaliteli yol standartlarının yükseltilmesi sayesinde can güvenliğinin sağlanmasını hedefliyoruz diyen Alp Kurt projenin ne kadar önemli olduğundan bahsetti.

NEDEN MARİNİ?

Doğusan İnşaat’ın şantiye şefi Alp Kurt, “Satış sonrası teknik ekibinin tecrübeli ve uzman bir ekipten oluşması, problemleri hızlı bir şekilde çözmesi ve müşteri memnuniyetini sürekli üst düzeyde tutmasını göz önünde bulundurarak Marini’yi tercih ettik” dedi.

SATIŞ SONRASI HİZMETLER

Marini’nin satış sonrası hizmetlerinden oldukça memnun olan Alp Kurt, “Gece gündüz demeden sahaya yaptıkları yardımlarla Marini teknik servisi bizi hiç yarı yolda bırakmadı” dedi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

scroll to top