Kaliteli üretim için yatırımlar sürüyor

15 Şubat 2018 Perşembe - 10:00
Kategori: Haber

PAYLAŞ

Kaliteli üretim için yatırımlar sürüyor
Kaliteli üretim için yatırımlar sürüyor

Asfalt sektöründe 1993 yılından bu yana çalışmalarını sürdüren ve 2013 yılında kendi firması olan Altyol İnşaat’ı kuran Ali Altun, daha kaliteli hizmet verebilmek için yatırımlarını sürdürüyor. Son olarak 2017 yılında Marini’den 3’üncü asfalt plentini aldıklarını söyleyen Altun, gerçekleştirdikleri çalışmalar hakkında bilgi verdi.

Yol sektörüne 2013 yılında katılmış olan Altyol İnşaat, başta Akdeniz bölgesinde olmak üzere ülke genelinde çalışmalarını sürdürüyor. Şirketin kurucusu olan Ali Altun, 1976 yılında Erzurum İspir’de doğmuş. Lise öğrenimini İstanbul’da tamamlayan Altun, baba mesleği olan inşaat ve yol taahhüt işlerinde çalışmaya başlamış. “İlk olarak 1993 yılında çalışmaya başlamıştım ve o tarihten bu yana en alt seviyeden yavaş yavaş yükselerek bu güne kadar geldim. Bu süre içerisinde şantiyelerin her kademesinde çalıştım” diyen Ali Altun, 2013 yılında Altyol İnşaat firmasını kurarak şirketleşme yönünde ilk adımı attığını söyledi. Altyol İnşaat olarak kamu ve özel sektör için kaliteli üretime, işçiliğe, ekip- ekipmana ve teknolojiye önem vererek sektöründe öncü olmayı hedef edindiklerini söyleyen Altun, bu güne kadar birçok projeyi başarılı bir şekilde gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti. Yol sektöründe hizmet verdiği yıllar içerisinde kendi şirketini kurmayı hedeflediğini hatırlatan Altun, “Uzun süreden beri içinde olduğum sektörde her zaman hedeflerim olmuştu. Bu hedeflerim doğrultusunda bir gün mutlaka kendi işimi kurarak ülkeme güzel hizmetler sunmak ve bu doğrultuda insanlarımıza istihdam sağlamak en büyük arzumdu. Ayrıca bunu gerçekleştirmenin yanında yaşadığım mutluluğun tarifi mümkün değil. Kuruluşumuzdan günümüze kadarki süreçte basamakları tek tek, kontrollü ve iyi organize olarak çıktık ve bu işin ekip işi olduğunun önemini bilerek adımlarımızı her daim sağlam attık” dedi. Üslenmiş oldukları projelerde zaman, işçilik ve kaliteden ödün vermediklerini belirten Altun, “Çıktığımız bu yolda bilgi ve birikimlerimizi birleştirerek birçok önemli yatırımda bulunduk ve yatırımlarımızı günümüzde de sürdürüyoruz” dedi.

Plent tercihi Marini

 

2016 yılında Kırşehir Belediyesi tarafından ihalesi yapılan, sıcak asfalt yol yapım işini üstlendiklerini hatırlatan Altun, “İl ciddi yatırımımızı da 2016 yılında yapmıştık çünkü gerek kaliteli üretim ve işçilik, gerekse maliyetlerimiz açısından burada üretici olmaya karar vermiştik. Projeyi aldıktan sonra Kırşehir’de saate 240 ton üretim kapasitesine sahip Marini marka asfalt plentini kurduk” dedi. Sonrasında Antalya’da almış oldukları projeler çerçevesinde yatırımlarını planlı ve programlı bir şekilde sürdürdüklerini dile getiren Ali Altun, “Antalya merkez ve Gazipaşa ilçesi olmak üzere iki ayrı proje için 360 ton/saat ve ve 240 ton/saat üretim kapasiteli iki adet Marini marka asfalt plenti ile asfalt üretim tesisi kurduk” dedi. Bu yatırımlarla birlikte asfalt sektöründe üretim anlamında önemli bir rol alarak faaliyet göstermek istediklerini, bu süreçte de Marini’den gerekli desteği aldıklarını söyleyen Altun, “Sonuçta asfaltı üreten tarafta olmak, elbette makine ve ekipmanlarınızın da sorunsuz çalışması ve istenilen performansa sahip olması anlamına geliyor. Bu kapsamda Marini’den ihtiyacımız olan desteği aldığımızı söylememiz gerekiyor” dedi. Altun, makine yatırımı gerçekleştirirken, makinenin kalitesinin yanı sıra projeye uygun olup olmadığına, yedek parça ulaşılabilirliğine, küresel marka bilinirliğine de dikkat ettiklerini hatırlattı. Marini’yi tercih etmelerinin de en temel sebeplerinin, bu kriterlerin tamamına uyması olduğunu da vurgulayan Altun, “Marini ile ilk olarak daha önceden de belirttiğim gibi, 2016 yılında Kırşehir şantiyemizde çalışmaya başladık. Marini’nin küresel bir marka oluşu, servis hizmetlerinin kalitesi, asfalt ve yol camiası tarafından takdir edilişinden dolayı tercih ettik. Şu anda makine parkımızda toplamda 3 adet Marini asfalt plenti bulunuyor. Bunlar sırasıyla; 2 adet 240 ton/saat üretim kapasiteli Top Tower 3000 (Kırşehir - Gazipaşa) ve 1 adet 360 ton/saat üretim kapasiteli Top Tower 4000 (Antalya – Aksu).”

Haberin devamı Yol Teknolojileri dergisinin Ocak - Şubat sayısında...

Yorumlar

Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Giriş Yap

İLGİLİ HABERLER